dinsdag 3 maart 2009

De koek is op!

De slagroom zit erin en de koek is op! Weg zijn de twee bloemkolen! Tegenwoordig is het meer van de uitgedroogde theezakjes, als je begrijpt wat ik bedoel. Gelukkig heb ik van hubby begrepen dat je ook van vergane glorie kunt houden.
Maar die toyboy, die zit er niet meer in.

Daartegenover staat dat de nachten inmiddels gelukkig weer wat langer zijn geworden. Al mijn bengels slapen de nacht door en dat doet me deugd. Ik begon overdag (en 's nachts) al een aardig kort lontje te krijgen. En het was al niet zo'n heel lang lontje om mee te beginnen.

Nu heb ik op de korte termijn nog één hele grote uitdaging: een nieuwe bikini voor de zomer. Eentje die mijn theezakjes weer op watermeloenen doet lijken en die de landkaart op mijn buik camoufleert. Zoals mijn hubby het zo prachtig samenvatte: "Ing, dat heet een badpak!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten